Dizel ile çalışan tüm otomobil otobüs kamyon traktör ve iş makineleri ile deniz araçlarında güvenle kullanılabilir.
Bugünün düşük ultra kükürtlü yakıtları erken pompa ve enjektör hasarına veya kükürdün yağlayıcı eksikliğinden kaynaklanan bozulmaya yol açar ve ayrıca yakıt ekonomisinde düşüş ve güç kaybına neden olur.
Ateşleme sırasında daha yüksek performans için setan numarası 8 – 10 numara artar. Yüksek setanlı yakıt ile birlikte daha kolay başlangıç, geliştirilmiş sürüş performansı, daha iyi yakıt tutuşması ve daha az gürültü sağlar.
Bugünün motorları 50 setanlık yakıt için tasarlanmıştır ve genellikle daha altındaki seviye kullanılmaz. 40 setanlık seviye tutuşmaya engel olur. Gürültü, yakıt ve güç kaybı meydana gelir.
• YAKIT SİSTEMİNİN KOMPLE TEMİZLİĞİNİ YAPARAK KORUMAYA ALIR.
• 3 DEPO ( 3,000 KM )ETKİLİDİR.
• %10 A VARAN TASARRUF SAĞLAR.
• PERFORMANSI ARTIRIR.
• EGSOZDAN ÇIKAN DUMANI AZALTIR.
• EMİSYON DEĞERLERİNİ DÜŞÜRÜR.
• YAKIT İÇERİSİNDEKİ SU VE KOROZYONU YOK EDER.
• YANMA ODASINDAKİ VE SİSTEMDEKİ KRUMLARI TEMİZLER.
• VURUNTULU ÇALIŞMAYI VE ZOR ÇALIŞMAYI ÖNLER.
• 1 KUTU BENZİN YAKIT KATKISI 50 LT YE KADAR DEPOLAR İÇİNDİR.
• 1 kutu Motor silk benzin yakıt katkısını kullanırken enaz çeyrek depo yakıt olması gerekir.
• Aracı 10 dakika rölantide çalıştırınız.
• Düz bir yolda 3. vites 2,500 ile 3,000 devir arasında 10 kilometre yol yapınız.
• Son olarak aracı 4. vites yüksek devir ile 5 kilometre kullanmak.